Díky kampani S malou pomocí k velké radosti pomůže Český červený kříž dětem v nouzi

Autor: Redakce | Zpravodaj | 23. 1. 2018

Praha, 24. ledna 2018 (ČČK, Procter & Gamble, COOP) – Společná kampaň Českého červeného kříže a společností Procter & Gamble a COOP pomohla pro děti v tísni vybrat 370 000 Kč. Díky iniciativě S malou pomocí k velké radosti Český červený kříž zabezpečí útulnější prostředí pro děti žijící se svými rodinami v azylových domech provozovaných ČČK a děti léčící se v Dětské odborné léčebně Ch. G. Masarykové v Bukovanech.

Větší skříň, polička, obrázek na stěně či prostor, kde si můžou děti hrát… Jen pár samozřejmých věcí, které ale dokáží dětem, které to nejvíce potřebují, udělat radost a vytvořit pro ně útulnou atmosféru během jejich přechodného pobytu v zařízeních Českého červeného kříže. Na tyto a mnoho dalších dětských přání teď budou určeny finanční prostředky vybrané během projektu S malou pomocí k velké radosti.

Chtěla bych jménem celého Českého červeného kříže, rodin a dětí poděkovat všem, kteří se do akce zapojili. Děti a jejich rodiny v azylových domech se nachází ve velmi složité životní situaci, a proto jsme velmi rádi, že jim takto můžeme zútulnit prostředí pro dočasný pobyt. Obdobně pobyt v léčebně by měl být pro děti co nejpříjemnější, k čemuž nyní také poslouží vybrané finanční prostředky,“ popisuje účel podpory Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

Do kampaně S malou pomocí k velké radosti přispěl každý, kdo si od začátku října do konce loňského roku zakoupil produkty značek Procter & Gamble (Ariel, Lenor, Jar, Pampers, Always, Gillette, Pantene, Head & Shoulders, Old Spice a Oral-B) v obchodech COOP po celé České republice. Z ceny každého produktu bylo na dobrou věc určeno 1 %. Pro děti se tak podařilo získat 370 000 Kč.

Jsme moc rádi, že naši zákazníci prokázali velký zájem o své okolí a pomoc potřebným. Chtěli bychom poděkovat všem, kteří se v našich obchodech do kampaně zapojili,“ říká Mgr. Lukáš Němčík, Head of Marketing & Development – COOP. Barbora Kratochvílová, marketingová manažerka pro střední Evropu ve společnosti Procter & Gamble, dodává: „Velmi nás těší, že naše značky opět pomohly tam, kde je to potřeba. A co víc – přinesou i radost! Děkujeme zákazníkům COOP, kteří si některý z našich produktů zakoupili.“


O společnosti Procter & Gamble

P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.


O Skupině COOP

Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina COOP) sdružuje 46 spotřebních družstev, která provozují dohromady téměř 2.700 prodejen s celkovou prodejní plochou okolo 350.000 m2 a zaměstnávají necelých 13.500 lidí. V roce 2016 vykázala česká a moravská spotřební družstva obrat v hodnotě 27,25 mld. Kč. Počet členů spotřebních družstev je cca 130 000. Členská družstva vystupují pod společnou značkou COOP, která je tak největší sítí prodejen potravin v České republice. Centrální nákup zajišťují dvě nákupní centrály COOP Centrum družstvo Praha a COOP Morava Brno. Více než 400 prodejen potravin je začleněno do maloobchodních řetězců COOP TUTY, COOP TIP, COOP TERNO a COOP DISKONT. Kromě obchodní činnosti provozuje SČMSD také 9 středních odborných škol, manažerský institut, půjčovnu automobilů pod značkou Europcar, nebo vlastního mobilního virtuálního operátora COOP Mobil. 


O Českém červeném kříži

Český červený kříž je jednou ze 191 národních společností Mezinárodního hnutí Červeného kříže a Červeného půlměsíce. Jako hlavní spolek s celorepublikovou působností je partnerem veřejné správy pro oblast sociální, zdravotní a humanitární. V současné době má téměř 20 000 členů a dobrovolníků. Mezi základní programové činnosti ČČK patří výchova obyvatelstva ke znalosti poskytování první pomoci, propagace a oceňování bezpříspěvkového dárcovství krve, poskytování sociálních služeb či pořádání rekondičních pobytů pro děti i pro seniory. ČČK v neposlední řadě působí jako další složka IZS a poskytuje pomoc v případě mimořádných událostí.