Milleniálové a sex: 70 % má sex jednou týdně. Mladí lidé více holdují análnímu sexu, chrání se kondomy

Autor: eliska | Zpravodaj | 12. 3. 2017

Havířov, 13. března 2017

Zhruba 70 % milleniálů, dnešních dvacátníků a třicátníků, má sex alespoň jednou týdně. Lidé s blonďatými vlasy mají přitom vyšší šanci na pravidelný sex než ti s rezavými. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti SKYN. Podle něj využívá 50 % milleniálů pro erotiku chytré telefony či seznamovací aplikace. Mladí lidé také více holdují análnímu sexu, zároveň se více chrání kondomy.

Nejnovější výzkum společnosti SKYN mapující sexuální život nastupující generace mladých dospělých byl prováděn mezi třemi tisíci respondenty ve věku mezi osmnácti a čtyřiatřiceti lety. Z výzkumu vyplývá, že okolo sedmdesáti procent milleniálů si dopřává sex alespoň jednou týdně. Podle průzkumu mají přitom lidé s blonďatými vlasy šanci na pravidelný sex o něco vyšší než ti s rezavými vlasy. „Z průzkumu vyplynulo, že zatímco jedinci s blond vlasy mají v 79 procentech sex alespoň jednou týdně, u lidí s rezavými vlasy je to jen 68 procent,“ upozornil Adam Durčák ze sexshopu Růžový slon, který se zabývá problematikou sexuality mladistvých. Lidé s hnědými vlasy pak se 73 procenty stojí přesně mezi.

Dlouhodobě zadaní preferují misionářskou polohu, singles na koníčka

V průzkumu převážná většina respondentů označila za nejoblíbenější klasickou misionářskou polohu. Více ji ovšem preferují lidé v dlouhodobých vztazích. Mezi singles vede poloha takzvaně na koníčka. Ukázalo se, že mladá generace také více než jejich rodiče holduje análnímu sexu. Přihlásilo se k němu šestatřicet procent respondentek a patnáct procent respondentů. Z údajů zároveň vyplynulo, že přibývá lidí, kteří během jedné soulože dosáhnou více orgasmů. Konkrétně padesát procent mužů a čtyřiačtyřicet procent žen se v průzkumu přihlásilo k pravidelnému multiorgasmickému sexu.

Do sexuálního života zasahují technologie, milleniálové se víc chrání

Do života dnes lidem více než kdy předtím zasahují technologie, což se odraží i na sexuálním životě milleniálů. Polovina z nich pravidelně posílá svým protějškům nahé či erotické fotky. Pro takzvaný sexting, tedy textové zprávy s erotickým obsahem, řada lidí využívá například aplikaci Snapchat. „Průzkum ukázal i to, že seznamovací aplikace bere většina mladých lidí jako přirozenou součást svého života. Šestašedesát procent lidí mělo sex s člověkem, kterého přes některou z aplikací poznali,“ dodal Durčák s tím, že se ale stále více milleniálů chrání při pohlavních stycích kondomy. „Až 48 % žen začleňuje kondomy do svého sexuálního života. Uživatelé kondomů navíc mají lepší sexuální život- mají více sexu, cítí se v posteli jistěji a během sexu vydrží déle,“ uzavřel Durčák.

 

O sexshopu Růžový slon

 

Sexshop Růžový slon již 14 let inspiruje k objevování nových věcí v sexu a posouvání hranic. V prodejně i e-shopu odborníci testují a vybírají nejzajímavější erotické pomůcky a doplňky z celého světa, které dokáží oživit stereotypní sex. Součástí odborného poradenství je i produkce instruktážních videí a vzdělávacích materiálů.

 

 

Kontakt

 

Adam Durčák

Marketingový manažer

 

Sexshop Růžový slon

+420 603 467 279

media@ruzovyslon.cz