Patálie.cz získala ocenění v soutěži firemních médií Zlatý středník

Autor: eliska | Zpravodaj | 19. 4. 2018

Praha, 20. dubna 2018 (AXA, Patalie.cz)

Lifestylový web Patalie.cz skupiny AXA a Creative Dock, technologické továrny na start-upy, patří mezi nejlepší obsahové (contentové) platformy v České republice. V již 16. ročníku tradiční soutěže firemních médií Zlatý středník získal portál Patálie.cz ocenění za 3. místo v kategorii Nejlepší webové stránky a on-line aplikace. Zlatý středník je nejstarší česká profesní soutěž hodnotící firemní interní a externí média. Firmy, instituce a organizace mohou do soutěže přihlašovat svá periodická i neperiodická média.

Patálie.cz nabízí unikátní obsah, jehož cílem je primárně přinést zajímavá témata, originální pohled na věc, trochu inspirace a zábavy.

„Hlásili jsme Patálku poprvé, takže nás ocenění v prestižní soutěži s velkou konkurencí samozřejmě těší. Ještě lepší je potvrzení, že originální obsah postavený na kvalitní žurnalistice i přes poměrně náročná témata okolo zdravotnictví v obsahovém marketingu stále funguje,“ říká k ocenění Michal Schindler, šéf obsahové redakce Creative Docku.

„Chceme pomáhat lidem žít lepší život. Patálie.cz je toho důkazem. Jejím prostřednictvím se snažíme budovat povědomí o různých rizicích dnešního dynamického světa. A i když to nemusí být populární, také o možných následcích. Patálie.cz je o ochraně zdraví, bezpečné jízdě či bydlení. Těší nás, že kromě našich čtenářů a odběratelů, kteří jsou pro nás na prvním místě, stejně tak jako naši klienti, i odborná veřejnost potvrdila, že prevenci je možné dělat zajímavou a poutavou formou,“ doplňuje David Poes, Chief Customer Officer skupiny AXA v České republice a Slovensku.

 

Další informace najdete na Patalie.cz