RBP zavádí novou non-stop asistenční službu

Autor: Redakce | Zpravodaj | 3. 9. 2018

Praha 4. září 2018 (PROTEXT) – Revírní bratrská pokladna, zdravotní pojišťovna 1. září 2018 zahájila provoz nepřetržité asistenční linky pro svoje pojištěnce.

"Klientům RBP v rámci celé České republiky zajistíme prostřednictvím telefonního operátora v daném místě ošetření u praktického nebo odborného lékaře, případně v nejbližším zdravotnickém zařízení. Operátor se současně postará o to, aby pojištěncům Revírní bratrské pokladny byla potřebná péče poskytnuta bez finanční úhrady i v situacích, kdy se bude jednat o lékaře nebo zařízení, které s RBP doposud nemá uzavřenou smlouvu," upřesnil výkonný ředitel Revírní bratrské pokladny Antonín Klimša. "Nemělo by tak již docházet k případům, kdy byla po pojištěnci požadována v rozporu se zákonem přímá platba," dodal Klimša.

Zavedením asistenční služby dojde k dalšímu zkvalitnění poskytovaných služeb 430 tisícům klientů největší regionální zaměstnanecké pojišťovny.

Asistenční služba RBP bude provozována na lince 800 213 213.